neljapäev, 11. veebruar 2016

Vahekokkuvõte

Tänase seisuga olen programmi järginud juba 5 nädalat ning veel päev peale. Minu postitused on viimasel ajal nii harvaks jäänud, sest jutt lihtsalt on juba üsna korduv. Miks nii, sest minu menüü on juba korduv, need toidud mis mulle meeldivad neid teen rohkem, ning samas proovin ka uusi asju kuid seda vähem. Trenni mõttes olen jäänud ikka samade treeningvideote juurde. Samas mida ma veel niimoodi välja pole toonud on mu nädalavahetuse menüü, mis on alati nii lihtne ja mugav, kuna sel ajal pole võimalik väga kodus küpsetada. Kirjutan sellest vast see nädalalõpp. Tulemas on ka sõbrapäev, niiet ehk proovin esimest korda mõnda kooki valikust proovida.

Tellisin endale normaalsed hantlid ja käte ja jalgade raskused, et kodus paremini saaks treenida. Ja peale selle veel ühe vahendi millega saab kõhulihaseid treenida. Tahan endale lisaks tellida veel Walden Farmsi kalorivabasid kastmeid. Eriti soovitatakse karamelli oma, aga ega enne ei tea kui ise proovin.

Tegin ka väikese mõõtmise-kaalumise esimest korda. Kaalu koha pealt on kadunud 4 kg. Mõõtudest mis võiks välja tuua, siis taljelt on maha läinud koguni 11 cm, reielt 4 cm, puusalt 5 cm, rinnalt 2cm ja käed on jäänud samaks praegu. Tundub et tuleb rohkem ikkagi vaeva näha, kuid ise olen sellega rahul.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar