kolmapäev, 3. veebruar 2016

28.-29. päev ja kokkuvõte

Heihei,

Nüüdseks on läbi juba peaaegu kuu aega programmist ehk pool teed on käidud. Olen juba harjunud selle pideva toidu valmistamisega, mis alguses oli keeruline.  Tänase seisuga on kadunud 3,5 kilogrammi, millega olen igati rahul. Mõõtnud veel üleni ei ole, kuid kõhuümbermõõtu tuleb toitumiskava juures uuendada, ning see on hästi kahanenud. (Võib-olla ka selle pärast et kõht pole pidevalt üleõgimisest punnis :D) Üleüldiselt olen sellise uue elukorraldusega juba harjunud, kogu toiduvalmistamine ja treeningud muutuvad üha loomulikumaks ning mulle isegi meeldib see. Samas olen hakanud rohkem asju menüüs kordama, ehk siis teen näiteks mitme korra portsu korraga valmis ja siis hiljem soojendan. Varem oli ka probleem sellega, et kapis oli korraga palju erinevaid toiduaineid ja need lihtsalt hakkasid pahaks minema, nüüd olen õppinud rohkem asju kokku sobitama ja kõik saab ära kasutatud. Kuna mul nüüd algab ka kool uuesti, mille puhul on mitu päeva järjest hommikust õhtuni koolisolemist, siis pean hakkama pigem rohkem selliseid kaasa võetavaid toite sööma nendel päevadel.

Siiski pole mul palju vaba aega, et siia pidevalt kirjutada, toon jälle välja paar viimast päeva.

Treeningu mõttes olen hakanud ennast juba kordama, esmaspäeval tegin läbi juba vana tuttava kardio ning eilne lihastreening oli sama moodi varasemast.

Kardio:
https://www.youtube.com/watch?v=7ea1BfxnlNo

Lihastreening:
https://www.youtube.com/watch?v=R0mMyV5OtcM - soojendus
https://www.youtube.com/watch?v=Womx4TM6p3A - jalad
https://www.youtube.com/watch?v=MrpGbulGprA - käed
https://www.youtube.com/watch?v=XewzQ9MRDh8 - venitus



28. päeva menüü:
Hommikusöök - Rasvata kohupiimakreem 235g, banaan 23g ja puder (täisterakaerahelbed 23g, piim 146g, mesi 5g)
Lõunasöök - Lihapallid tomatikastmes (täisteramakaronid 28g, veisehakkliha 70g, küüslauk 5g, Pomito 65g, kanamuna 14g, sibul 19g, oliivõli 3g)
Õhtusöök - Kanafilee ürdivõiga (pruun riis 37g, kanafilee 101g, või 7g, küüslauk 1g, oliivõli 5g, kirsstomat 37g, metsapähkel 5g)
Hiline õhtusöök - Kanawrap (kanafilee 32g, täistera tortilla 19g, oliivõli 1g, 20% hapukoor 16g, mozzarella juust 12g, tomat 20g, värske kurk 20g, sibul 5g, paprika 10g, lehtsalat 5g)

29. päeva menüü:
Hommikusöök - Kodujuust 134g, apelsin 56g ja puder (täisterakaerahelbed 23g, piim 146g, mesi 5g)
Lõunasöök - Kanapasta (kanafilee 87g, täisteramakaronid 35g, 10% kohvikoor 46g, küüslauk 9g, päikesekuivatatud tomatid 14g, oliivõli 6g)
Õhtusöök - Kodujuustuvõileib (saib 48g, lehtsalat 19g, tomat 46g, 5% kodujuust 102g) ja apelsin 117g)
Hiline õhtusöök - ProFeel kohupiimakreem 107g, apelsin 98g, metsapähkel 10g

Täna on veel söömata õhtusöök ja hiline õhtusöök, aga need toidud on hetkel plaanis.

Vahepeal ja ka täna on plaanis ka ProFeel kohupiimakreem, mille ma lõpuks poest leidsin ja mis on kavas. See on siis põhimõtteliselt kohupiimakreemi kasulikum variant mis sisaldab ka palju proteiini. Mina ise leidsin 2 erinevat maitset mis olid banaani ja kakao, nendest rohkem maitseb banaani oma, kakao omas jääb minu jaoks nagu midagi puudu.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar