esmaspäev, 11. jaanuar 2016

5.-6. päev

Teen nüüd kahe päeva kokkuvõtte. Enamik ajast olen kodust ära olnud või siis üritanud eksamiteks õppida, mida on see nädal kokku neli... Olen siiski kava järginud, isegi kui tahaks petta siis nagu ei taha ennast alt vedada. :) Pühapäeva tegin puhkepäeva trenni mõttes, kuid täna tegin oma Fitlap'i niiöelda lihastreeningu ja Fitnessblender HIIT video järgi trenni. Kuna ma olen üpris kehva vormi ennast söönud siis on nendegagi tükk pusimist.


Tänase treeningkava lihastreeningu video (algajad):
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1071&v=3knelNuRd0A

Tänane HIIT treening:
https://www.youtube.com/watch?v=_9Wls5hni0E

5. päeva menüü:
Hommikusöök- banaan 128g ja täidetud munad (3 keedumuna, 20% hapukoor 20g)
Lõunasöök - kana-tatrasalat (kanafilee 102g, tatar 41g, 20% hapukoor 46g, tomat 60g, marineeritud kurk 29g)
Õhtusöök - õun 52g ja  tuunikalasalat (tuunikalakonserv vees 105g, avokaado 52g, punane sibul 26g, hapukoor 29g, mais 105g)
Hiline õhtusöök - puuviljakokteil (piim 194g, banaan 18g, kiivi 18g, metsapähkel 8g)

6. päeva menüü:
Hommikusöök - 2 võileiba (2 viilu saibi, kodujuust 84g, avokaado 21g, 1 keedumuna)
Lõunasöök - kotletid kartulitega (kartul 187g, veisehakkliha 113g, sibul 21g, hapukoor 16g, tomat 59g)
Õhtusöök - tatar kanaga (tatar 42g, kanafilee 95g, Pomito 41g, tomat 60g)
Hiline õhtusöök - keefiri-marjasmuuti (keefir 128g, vaarikad 112g, 0,5% kohupiim 40g, kreeka pähklid 7g)

Vahepeal tuli mul meelde, et ma pole lisanud seda, et kui vahepeal midagi praadida tuleb, siis kasutan tilga oliivõli, mis on ka kavas grammidena sees.


1 kommentaar:

  1. Kas fitlap on sulle sellise toitumiskava kokku pannud? Tundub ikka niiiiiii vähe sööki..

    VastaKustuta