esmaspäev, 18. jaanuar 2016

Nädalavahetuse kokkuvõte ja pildid

Heihei,

Käes on 13. päev, esmaspäev. Nädalavahetusel sai käidud Tartus. Selles postituses ma ei saa menüüd nii täpselt välja kirjutada, kuna ma uuendasin programmis kaalu ning eelmisi päevi ei saa vaadata siis ma lihtsalt ise ka ei tea täpselt. Kaasa võtsin taolised portsjonid, mida pole vaja soojendada. Need olid näiteks Caesari salat, puuvilju kohupiimaga, pähklid jne. Õhtusöök möödus üllatavalt leebelt, kuna tegu oli buffeega. Sõin lõhet, salatit ning veidi keedukartulit rohelise sibulaga. Ebatervislikumaid valikuid ei puutunud.

Nagu ma just mainisin, siis uuendasin kaalu. Ning minu tulemuseks eile 12 päeva kohta oli -2kg. :) Ise olen väga rõõmus, tundub selline stabiilne kaotus.

Homme saab täis 2 nädalat, mis on ka juba pool kuud. Kuna ma ei ole siiani veel seda teinud, siis teen homme veidi põhjalikuma postituse oma eesmärkide ja nende täitmise kohta.

Olen üritanud toitu ka pildistada aga ma ei suuda seda meeles pidada, niiet on vaid mõned pildid selle 12 päeva peale ja lisan need ka siia.


Täidetu munad, õunad

Kanasupp

Täidetud munad ja mango

Kodujuustusalat paprikaga ja tatar sulajuustu silmaga

Keedukartul veisehakkliha kotlettidega, tomat ja hapukoor

Riis veisehakklihaga, tomatid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar